Więcej za mniej...codziennie!

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.

O firmie


Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od kilkunastu lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.

Nasza misja


Zapewniamy naszym klientom najłatwiejszy dostęp do wszystkich produktów, których na co dzień potrzebują i pragną, aby ubrać swoją rodzinę i prowadzić oraz dekorować swój dom, w najniższych cenach.

Nasza wizja


Naszą ambicją jest stać się największą, najlepszą, najtańszą i najbardziej znaną marką dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Europie.

Nasza strategia


Chcemy prowadzić naszą działalność w sposób zrównoważony, koncentrując się na trzech głównych kierunkach rozwoju, obejmujących: ludzi, procesy i ofertę produktową.

PEPCO w liczbach


Ponad 6 milionów klientów miesięcznie

Kilkanaście lat nieustającego rozwoju

Ponad 9000 pracowników w Europie

1000 sklepów w Europie

Ponad 400-osobowa centrala w Poznaniu

1200 palet z towarem codziennie dostarczanych do pięciu krajów

Historia


2016

Przez niespełna dwa lata podwajamy liczbę sklepów
- otwieramy tysięczny sklep PEPCO.

2015

PEPCO odwiedzać można już w Rumunii i na Węgrzech.

2014

Świętujemy otwarcie pięćsetnego sklepu PEPCO.

od 2013

Nasze sklepy służą też klientom
spoza Polski. Otwieramy sklepy
w Czechach i na Słowacji.

2007

Otwarto setny sklep PEPCO.

2004

Powstaje pierwsze 14 sklepów PEPCO w takich miastach, jak: Poznań, Bydgoszcz czy Gdańsk.

1999

Początki tworzenia podwalin dla sieciowego biznesu.

Grupa


Inwestujemy w rynek detaliczny już od 1999 r., a pierwszy sklep PEPCO otworzyliśmy w 2004 r. Wtedy też staliśmy się częścią południowoafrykańskiego holdingu inwestycyjnego Pepkor.
Dziesięć lat później weszliśmy w skład Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holdings Limited. Grupa prowadzi swoją działalność w 44 krajach Europy, Afryki i Australii i jest właścicielem 42 marek detalicznych.

Holding, prowadzący swoją działalność w Afryce, Australii i Europie, zatrudniający blisko 38 000 pracowników. Grupa została założona w 1965 r. Dziś zarządza sieciami handlowymi, oferującymi przede wszystkim odzież, obuwie i tekstylia, w ponad 4000 sklepach. Największe handlowe marki Grupy to Pep i Ackermans.

Grupa zintegrowanych przedsiębiorstw produkujących, dostarczających i sprzedających meble, przedmioty gospodarstwa domowego i odzież w Afryce, Europie i Australii. Firma została utworzona w 1964 r. w Niemczech przez Bruno Steinhoffa. Notowana na giełdzie JSE w Johannesburgu, a od 2015 r. na FSE we Frankfurcie. W Europie jest drugim największym po Ikei przedstawicielem branży meblowej.

Pracownicy


Europejska sieć PEPCO zatrudnia ponad 9000 pracowników, wśród nich ponad 400 w poznańskiej centrali i 500 w dystrybucji. W gronie obecnych pracowników nadal są ludzie, którzy w 1999 r. w kilkudziesięcioosobowej grupie zaczynali rozwijać naszą firmę. To między innymi dzięki temu udaje nam się, pomimo skali działania, zachować rodzinną, otwartą atmosferę.

Nagrody i wyróżnienia


PEPCO jest jedną z najbardziej docenianych marek wśród klientów i ekspertów rynku. Dowodem na to są, oprócz milionów kupujących w naszych sklepach, nagrody i wyróżnienia branżowe, przyznawane za jakość, popularność, zaufanie i renomę. Jesteśmy dumni ze wszystkich pochwał, które mobilizują nas do dalszego rozwoju na rzecz naszych klientów i pracowników.

Retailers' Awards 2016

Retail Awards to jedno z największych w Polsce wydarzeń, zrzeszające każdego roku kilkuset najważniejszych inwestorów i deweloperów Europy Środkowo-Wschodniej. PEPCO zwyciężyło w kategorii Best Expansion, a nasz dyrektor operacyjny Marcin Stańko został nominowany do nagrody Best Manager of the Year.

Gwiazda Jakości Obsługi 2016

Polski Program Jakości Obsługi przez cały rok bada poziom zadowolenia konsumentów i co roku przetwarza miliony danych. Opinie konsumentów mają charakter sondażu konsumenckiego prowadzonego w trybie ciągłym. Klienci po raz kolejny uznali PEPCO za przyjazne i godne ich zaufania.

Retailers' Awards 2014

Gala CEE Retail Awards to jedno z największych w Polsce wydarzeń branży nieruchomości komercyjnych, zrzeszające każdego roku kilkuset najważniejszych inwestorów i deweloperów Europy Środkowo-Wschodniej. PEPCO zwyciężyło w kategorii Discount Retailer of the Year 2014.

Dobra Marka 2016

Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i rozpoznawalnym polskim markom. W rankingu ocenia się: pozycję rynkową poszczególnych marek i ich progres, jakość produktów lub usług oraz stopień zaufania klientów. PEPCO zdobyło tytuł „Dobrej Marki" trzeci raz z rzędu.

Retailers' Awards 2014

Gala CEE Retail Awards to jedno z największych w Polsce wydarzeń branży nieruchomości komercyjnych, zrzeszające każdego roku kilkuset najważniejszych inwestorów i deweloperów Europy Środkowo-Wschodniej. PEPCO zwyciężyło w kategorii Discount Retailer of the Year 2014.

Dobra Marka 2016

Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i rozpoznawalnym polskim markom. W rankingu ocenia się: pozycję rynkową poszczególnych marek i ich progres, jakość produktów lub usług oraz stopień zaufania klientów. PEPCO zdobyło tytuł „Dobrej Marki" trzeci raz z rzędu.

Diamenty Forbesa 2016

To ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce. Na podstawie zabranych przez wywiadownię danych tworzona jest baza przedsiębiorstw, którym przyznano pozytywny rating wiarygodności. PEPCO po raz kolejny zostało laureatem plebiscytu.

Gepardy Biznesu 2015

Zestawienie laureatów tworzone jest według wzrostu wartości rynkowej. Do analizy wybierane są te firmy, które w danym okresie osiągnęły odpowiednie przychody oraz zysk, a wartość ich kapitału jest dodatnia. Wyniki finansowe polskich firm analizowane są przez Instytut Europejskiego Biznesu.

Nasza odpowiedzialność społeczna


 

Nasz wolontariat


 

W PEPCO wszyscy rozumiemy i cenimy wartości rodzinne, traktujemy się z szacunkiem, komunikujemy z otwartością i razem angażujemy w niesienie pomocy innym. Pracownicy PEPCO biorą udział w akcjach charytatywnych i jako wolontariusze angażują się w działania, których celem jest pomaganie najbardziej potrzebującym. Od lat wspieramy Szlachetną Paczkę i, w projekcie „PEPCO pomaga pełną PACZKĄ”, w całej Polsce aktywnie przygotowujemy świąteczne prezenty. Latem wolontariusze biegają w „Poznań Business Run” i zbierają fundusze dla podopiecznych Fundacji Jaśka Meli.